Ցանկանում եմ պատվեր գրանցել։

Պատվերը կայքում կարող եք գրանցել ինքնուրույն կամ կարող եք դիմել մեզ (ֆեյսբուքյան նամակով)՝ մենք կգրանցենք։


Պատվիրելու համար կանխավճար նախատեսվո՞ւմ է։

Կանխավճար նախատեսված չէ։ Երևանում վճարումը հնարավոր է առաքման ժամանակ, իսկ մարզերի կամ Արցախի դեպքում՝ պատվերը Հայփոստին հանձնելուց առաջ։


Առաքումը անվճա՞ր է։

Եթե պատվերի հանրագումարը գերազանցում է 15 000 դրամը, ապա առաքումը կազմակերպվում է անվճար։ Նշված պայմանի բացակայության դեպքում Երևանում առաքման արժեքը 300 դրամ է, իսկ դեպի մարզեր՝ 500 դրամ։


Ի՞նչ ժամկետում է իրականացվում պատվերի կատարումը։

Յուրաքանչյուր ապրանքանիշ ունի անհատական կատարման ժամկետ, որը չի գերազանցում 15 աշխատանքային օրը։ Պատվերը կայքում գրանցելուց հետո մեկ աշխատանքային օրվա ընթացքում ստուգվում է առկա քանակը և պատվիրատուին հստակ տեղեկացվում է պատվերի կատարման ժամկետի վերաբերյալ։ 


Ինչպե՞ս հետևել պատվերի կատարման ընթացքին։

Պատվերի կատարման ընթացքին հնարավոր է հետևել Ձեր անձնական էջի «Իմ պատվերները» բաժնում՝ սեղմելով տվյալ պատվերի «Հետևել» կոճակի վրա։


Ինչպե՞ս է կազմակերպվում առաքումը ՀՀ մարզեր։

ՀՀ մարզեր և Արցախ առաքում կազմակերպվում է Հայփոստի միջոցով։ Առաքման տևողությունը միջինում երեք աշխատանքային օր է: 


Ես ապրում եմ Դսեղ գյուղում, ինչպե՞ս կարող եմ վճարել պատվերի դիմաց։

Նշված դեպքում, եթե պատվիրատուն չունի բանկային քարտ, Idram վճարային հաշիվ, ապա կարող է ընտրել «Բանկում կամ Հայփոստում» վճարման տարբերակը, մոտենալ մոտակա Հայփոստի բաժանմունք կամ ցանկացած բանկ և փոխանցում կատարել պատվերի դիմաց՝ պարտադիր նշելով պատվերի համարը կամ հեռախոսահամար։


Եթե պատվերը ունենա որակական խնդիր կամ չհամապատասխանի կայքի նկարներին, ապա հնարավո՞ր է վերադարձ։

Պատվերը առաքումից առաջ հնարավորինս ստուգվում է, սակայն որևէ անհամապատասխանության դեպքում հնարավոր է վերադարձ կամ փոխարինում։ Երևանում առաքման ժամանակ անհրաժեշտ է ստուգել պատվերը և վերադարձի (պատվերից հրաժարվելու) ցանկության դեպքում այն վերադարձնել առաքչին։ Առաքչի հեռանալուց հետո պատվերը վերադարձվում է մեր գրասենյակ պատվիրատուի կողմից։ Մարզեր առաքված պատվերը վերադարձվում է Հայփոստի միջոցով՝ հետադարձ հասցեով։

Ուշադրություն․ վերադարձը մերժվում է, եթե պատվերը հետ է վերադարձվել ոչ պատշաճ փաթեթավորված, պոկված են պիտակները: Հագուստի վերադարձի դեպքում Ձեր որոշման մասին անհրաժեշտ է տեղեկացնել պատվերը ստանալուց հետո 24 ժամվա ընթացքում։


Ինչպե՞ս ստանալ 3 % բոնուս։

Պատվերը ինքնուրույն գրանցելու և սահմանված ժամկետում (7 օր) ստանալու դեպքում Ձեր բոնուսային հաշվին կփոխանցվի տվյալ պատվերի արժեքի 3 % -ը, որը կարող եք օգտագործել հետագա գնումների ընթացքում։ Մարզերի և Արցախի դեպքում նշված գործողությանը ավելանում է նաև վճարման կտրոնի (անդորրագրի) ինքնուրույն կցելը ընթացիկ պատվերին։


Դուք ունե՞ք խանութ, թե՞ միայն օնլայն եք աշխատում։

https://butik.am -ը ինտերնետ խանութ է, այն ֆիզիկապես գործող խանութ չէ,  մեր գրասենյակը գտնվում է Հ․ Հակոբյան 3 հասցեում (Մերգելյան ինստիտուտի մասնաշենք)։

Աշխատանքային օրեր՝ երկուշաբթի - ուրբաթ՝ ժամը 10։00 - 18։00

Հեռախոս՝ 011 55 53 53

Դիրքը քարտեզի վրա ստորև։